Miła obsługa hotelu

Kiedy potencjalnie są spełnione już wszystkie nasze zachcianki, związane z noclegami w pięknym hotelu o wysokim standardzie, pozostaje jeszcze ocenić obsługę. Na pierwszy ogień pójdą oczywiście ludzie z recepcji, ponieważ to z nimi pierwszymi rozmawiamy mając zamiar zostać gośćmi danego hotelu. Recepcja w hotelu wysokiego standardu, poza tym, że powinna być wykwalifikowana, czyli znać języki obce i często też posiadać wyższe wykształcenie, najlepiej kierunkowe, ma obowiązek być miłym dla gości, aby ci zechcieli do danego hotelu wrócić. Przykładem na to może być przede wszystkim miłe przywitanie nowych gości w hotelu, oczywiście z uśmiechem na ustach zamiast niechętnego spojrzenia. Już wtedy goście poczują się dobrze przyjęci, gdyż to przecież pierwsze wrażenie jest zawsze najważniejsze. Recepcjonista nowym gościom powinien także wszystko dokładnie wytłumaczyć tak, aby nie poczuli się oni zdezorientowani, może tu na przykład w zależności od rodzaju zamknięcia pokoju, występować obsługa karty czy nawet wpisywania kodu. Wszystko powinno być tłumaczone tak, aby goście nie czuli się popędzani, ani zbici z tropu. Doceniona będzie także recepcja, która zawsze chętnie służy gościom pomocą, na przykład gdy nie mają oni dostępu do Internetu, a chcą dowiedzieć się czy w pobliżu kursuje jakiś autobus wycieczkowy, dzięki któremu mogliby zwiedzić miasto.