Rabaty na noclegi działanie przyciągającym turystę

Rabaty na noclegi działanie przyciągającym turystę

Wiadome jest, że większość osób szuka noclegów w Internecie. To, że lubią, ubóstwiają wręcz nawet najmniejsze rabaty też. Więc skoro ludzie tego chcą to trzeba im to dać. Odpowiedni rabat, który skutecznie jest w stanie skusić klienta do podjęcia decyzji o przyjeździe do hotelu Duże hotele już to dawno policzyły i choć często nie chwalą się rabatami oficjalnie na stronach www, to rozdają je hojną ręką. Są rabaty weekendowe, są rabaty dla firm, są rabaty dla stałych klientów itp. Najdroższe jest zdobycie nowego klienta. Koszt pozyskania nowego klienta, to naprawdę spore pieniądze i zależy od wielu rzeczy: kosztu noclegów im wyższa cena tym większe koszty pozyskania, ilości zatrudnionych osób zajmujących się sprzedażą, marketingiem koszty pracy i płacy, kosztów telefonów, korespondencji itp., kosztów wystawiania się na targach, kosztów ulotek, wizytówek, reklam w prasie, w Internecie. Najtańszy jest koszt utrzymania klienta. Tu wystarczy cyklicznie przypominać mu o swojej obecności i chęci podjęcia go ponownie w przyszłości. Mamy do tego pocztę elektroniczną, czy tradycyjną ewentualnie czasem wykonamy telefon.